Tuesday, May 8, 2012

nikmat dunia.



hello people.as usual.aku malas nak cerita.kau orang tengok gambar jer.ini indah.nikmat abis.walaupon sebenarnya pada waktu dan ketika aku dive ni aku tak de lesen.bahaha kau mampu?siap pergi 23 meter beb.maksimum 18 jer.lalalalaala.bai

Lokasi : Air Batang,Pulau Tioman
Dive Centre : Azmi Dive

ini baru lepas naik ni.kemain sekor sekor taknak naik.posing sakan


ni baru sampai.melantak dulu.lapar


ini tengah ambik lesen.kawan diet ni.amal bininya si anip


ini kawan sebantal.wah boleh?hahaha mementang dah 20++ dive.kemain gaya kau kan parin.okbai


diver OK ok


itu certified diver tu yang mask kat dahi tu.kesalahan besar tu.bahahaha


ni nak balik.check out pukul 12. feri pukul 4. tahniah. bersapau lah kito


ini nama nya DENGKI.


ini pon masa baru nak pergi salang.pose dulu tunggu boat


odw back ni 2nd dive rasanya


cewah


ni la tempat nabilahuda punya kontroversi tu.kekeke


kbai


abam belakang kontrol hemsem




kesayangan.cewahhh


cak!


abam lagi.eeeee


yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!


mengumpat engkau la





ini kontroversi ni.alan narkosis.kemain nak berpaut kat aku kan.hahahahaha


ewah hitam nau kaki aku tu.macam kelly ng


tahniah kakya.kau amik gamba memang lawa.




kena paksa dive ni.


mula2 sampai terus terjun.aku?memang tak ah


macam jet pejuang 




eceyhh




eeceyhh 2


nampak aku tak?nampak tak?


nikmat bai






ok lepasni sabah bah bah.muahh




No comments: